Ei tuon italialaisparin voittamiseen vaan tunnu löytyvän lääkkeitä. Vaikean turnausalun jälkeen kuitenkin ihan mukava lopputulos:
Pääkaupunkiseudulla on pyörinyt noin vuoden verran ainakin tyttöjen puolella valmennusryhmä, jonka tuloksena itse odotin menestystä Futures- tasolla. Tätä menestystä ei ainakaan vielä ole tullut, vaan parit ovat toisinaan päässeet karsintoihin, mutta pääsääntöisesti tippuneet siellä. Ainoat pääsarjoihin selviytyjät ovat edelleen Taru Lahti-Liukkonen, Niina Ahtiainen, Anniina Parkkinen ja uutena Vilhelmiina Prihti, joka treenaa talvet Yhdysvalloissa.Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että lopulta hyvin harvan pelaajan on järkevää siirtyä liigarinkiin edes harjoittelemaan 15-vuotiaana, tai edes 16-17-vuotiaana. Joillekin toki sopii ja voi olla erittäin hyväkin asia, mutta jos 22-vuotiaana on jo 5-6 kautta liigauraa takana ja rahkeet ei riitä kv-tasolle, niin ura loppuu vähän turhan nopeasti. Jos ei lopu jo sitä ennen loukkeihin.
Eli kyllä, samaa mieltä, biitsiä pitäisi saada paljon enemmän kuin hauskaksi kesäpuuhasteluksi tai ainakin tarjota mahdollisuus "oikeasti" pelata sitäkin.