Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliigan pudotuspelit 2025

MCM

Jos itse valmentaisin joukkuetta, jossa olisi Helenius, Muukkonen, Groffier ja lähtisimme pelaamaan tärkeän pelin viidettä erää, niin ensimmäisenä kentällä olisi Helenius. Rutiini ja suoritustaso luokkaa parempi, kuin nuoremmalla kaksikolla
En tiedä oliko sitten tärkeä peli vai ei eikä myöskään tullut sitä viidettä erää mutta tänään olisi ollut minulle valmentajana hyvin selvää ketä kentälle heittäisin.😃

Kyllä "tavalliset turkulaiset" kehut ansaitsee mutta tänään Valepan "maju" yp;t vei taiston virkaveljiään vastaan helkkarin selvästi. Muukkonen Groffier 29+14 ja HeleniusVanhanen 14+2. Huomenna voi olla erilainen ilta tai sitten ei.🤫
Näinhän se yleensä menee, kun alkaa jotain kehumaan😀
Tai sitten toisin päin. Haukkuu jonkun, niin takoo seuraavaan peliin 40 pistettä....

• Tykkää
Reaktiot: MCM
Paras seitsemästä systeemin hyvä puoli on se että Tiikerit - Savo sarja ei ole vielä täysin ohi Savon epäonnisesta sairastelusta huolimatta. Siis Savon näkökulmasta. Toki vaikutusta on joukkueen rakentamisellakin, Savon ohut penkki oli tiedossa jo kauden alussa.

En tiedä oliko sitten tärkeä peli vai ei eikä myöskään tullut sitä viidettä erää mutta tänään olisi ollut minulle valmentajana hyvin selvää ketä kentälle heittäisin.😃
Juu, ehditkin kuittaamaan.
Puolustukseksi on todettava, että jälkiviisaus on huomattavasti helpompaa, kuin ennustaminen😉

• Tykkää
Reaktiot: MCM
Meneekö se Valepa kuitenkin vinaaleihin... Kangaskokko taisi sanoa runkosarjan loppupuolella että kolmospaikka olisi tärkeä jotta välttäisi Akaan välierissä, koska ainoa joukkue jota ei ole kaudella voittanut.

Kolmospaikka meni mutta vältetäänkö se silti... se on taas kevät ja Savo.

MCM

Meneekö se Valepa kuitenkin vinaaleihin... Kangaskokko taisi sanoa runkosarjan loppupuolella että kolmospaikka olisi tärkeä jotta välttäisi Akaan välierissä, koska ainoa joukkue jota ei ole kaudella voittanut.

Kolmospaikka meni mutta vältetäänkö se silti... se on taas kevät ja Savo.
Hyvä huomio mutta puolivälieräsarjat on vasta alkuvaiheessa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.